مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-02اقتصادي

قلب صنعت زنجان در ابهر می تپد


42 درصد صنایع استان زنجان در این شهرستان مستقر هستند.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: 42 درصد صنایع استان زنجان در این شهرستان مستقر هستند.

احمد ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت بالای ابهر در صنعت خواستار تکمیل چارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر شد و اظهار کرد: با توجه به فعالیت بخش قابل توجهی از صنایع در ابهر لازم است ساختار مناسب اداری نیز متناسب با آن در شهرستان وجود داشته باشد.

وی به در نظر گرفتن شرایط ویژه برای فعالیت معدن کاران در شهرستان ابهر اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در برخی موارد فعالان معدنی شرایط محیطی و قانونی بهره برداری را رعایت نمی کنند که باید نظارت بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

ذوالقدر با بیان اینکه 234 واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است، افزود: در زمان حاضر 13 هزار و 300 نفر در واحدهای صنعتی این شهرستان مشغول به کار هستند.

فرماندار شهرستان ابهر از استقرار 42 درصد صنایع استان زنجان در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: با توجه به ظرفیت های این منطقه، انتظار داریم هیچ محدودیتی برای استقرار صنایع بزرگ و کوچک در ابهر ایجاد نشود.

وی به بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اشاره کرد و گفت: پیگیری برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان از اولویت های مهم و اصلی مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب صنعت زنجان در ابهر می تپد

قلب صنعت زنجان در ابهر می تپد