مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-28بين الملل

آغاز گشت زنی مشترک ناوهای جنگی روسیه و چین در اقیانوس آرام


ناوگان نیروی دریایی روسیه در آسیا-اقیانوسیه از آغاز مرحله سوم گشت زنی دریایی با کشتی های جنگی چین در اقیانوس آرام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر مطبوعاتی ناوگان دریایی روسیه در اقیانوسیه در بیانیه ای از آغاز دور سوم گشت زنی مشترک کشتی های جنگی روسیه و چین در منطقه اقیانوس آرام خبر داد.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، کشتی های ناوگان دریایی روسیه و ناوهای ارتش خلق چین ماموریت سومین گشت زنی مشترک خود را در آبهای اقیانوس آرام امروز جمعه آغاز کردند.

  در این بیانیه آمده است؛ ناوگان روسیه پس از ترک بندر ولادیوستوک یک گروه ضربت مشترک تشکیل داده و حرکت خود را در مسیری که قبلا توافق شده بود آغاز کردند.

  ناوگان اقیانوسیه نیروی دریایی روسیه می گوید؛ این ماموریت مشترک با هدف تقویت همکاریهای دریایی روسیه و چین، حفظ صلح و ثبات در منطقه آسیا-اقیانوسیه، رصد مناطق ساحلی و حفاظت از اهداف و فعالیتهای اقتصادی-دریایی دو کشور است.

  ناوگان دریایی روسیه در این ماموریت متشکل از ناوشکن ASW، ادمیرال تریبیوتس و ادمیرال پانتلیف و ناوهای آلدار تسیدنژاپوف و ناو گرمیچی و همچنین نفتکش پیچنگا است.

ناوگان چین نیز با ناوشکن چیکیهار و گویانگ و ناوهای ریژائو و کشتی پشتیبانی تایهو در این ماموریت شرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گشت زنی مشترک ناوهای جنگی روسیه و چین در اقیانوس آرام

آغاز گشت زنی مشترک ناوهای جنگی روسیه و چین در اقیانوس آرام