مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-13سياسي

همسران پیشکسوتان جهاد و شهادت در مازندران تجلیل می شوند


مدیرکل حفظ آثار و نشر اررزش های دفاع مقدس مازندران گفت: مراسم تجلیل از همسران پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدحسن سلامی عصر یکشنبه در جلسه با مسئول دفتر حفظ آثار در بابلسر و جمعی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت این شهرستان با تسلیت ایام اسارت آل الله (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شما زینت انقلاب و مجاهد فی سبیل الله هستید؛ کار در حوزه شهدا عبادت و مجاهدت است و این مسیر را باید با مجاهدت ادامه دهیم که باقیات و صالحات به شمار می آید.

وی نبرد با دشمن در عرصه دفاع مقدس را جهاد و عبادت دانست و افزود: امروز نیز عرصه، عرصه مجاهدت است؛ چه بسا پیچیده تر، سخت تر و سنگین تر از جهاد دیروز به شمار می آید.

این مسئول اضافه کرد: شیوه ها و ترفندهای دشمن در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه ای جدید و پیچیده است و باید در مقابله با آن هوشیار و هوشمند باشیم.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس قله عزت، ایستادگی و مقاومت است، گفت: هشت سال دفاع مقدس، یک دوره تاریخی در تاریخ این ملت ثبت شده است و نسل های آینده به این دوران افتخار می کنند.

این مسئول با بیان اینکه ملت شجاع و جوانان غیرتمند کشور در حالی در مقابل دشمن ایستادند که ما تازه انقلاب کرده بودیم و مجهز به سلاحی نبودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسران پیشکسوتان جهاد و شهادت در مازندران تجلیل می شوند

همسران پیشکسوتان جهاد و شهادت در مازندران تجلیل می شوند