مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-18سياسي

جنایات حرم «شاهچراغ» بدون پاسخ نخواهند ماند


عمده هدف تروریست های «شاهچراغ» منحرف کردن تمرکز جمهوری اسلامی از رژیم صهیونیستی بوده که باید بدانند این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند.

- مشگین شهر- امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: عمده هدف تروریست های شاهچراغ منحرف کردن تمرکز جمهوری اسلامی از رژیم صهیونیستی بوده که باید بدانند این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر ضمن تسلیت به خانواده شهدای ترور در شاهچراغ این حرکت را محکوم کرده و اظهار کرد: هدف عمده دتروریست های شاهچراغ ایجاد تنش در میان مردم شیعه و مهاجر، منحرف کردن تمرکز جمهوری اسلامی از رژیم صهیونیستی و تحریک گسل های مذهبی بوده است که باید بدانند این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه ملت ایران این حرکات احمقانه را محکوم کرده و هیچ گاه ملت بزرگ اسلامی صحنه را خالی نکرده و نمی کنند، ادامه داد: تحلیل گران و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند پول های بلوکه شده در کره جنوبی و آزاد شدن بیش از 6 هزار میلیارد دلار دارایی ایران و مبادله 5 نفر زندانی آزاد شده در نتیجه مذاکرات نتیجه بخش بوده است.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر بیان کرد: ایران اسلامی با اقتدار پول های بلوک شده خود را آزاد کرد و همچنین با رایزنی های دولتمردان در کشورهای عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات حرم «شاهچراغ» بدون پاسخ نخواهند ماند

جنایات حرم «شاهچراغ» بدون پاسخ نخواهند ماند