مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 17:552023-07-30سياسي

کش و قوس های بی پایان انتخاب شهردار یاسوج


نزدیک به دو ماه است که شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بدون شهردار و با سرپرست اداره می شود، چرا که اختلاف نظر و دوگانگی ایجاد شده میان اعضای شورای شهر جلو انتصاب شهردار جدید را گرفته است.

- این روزها یکی از دغدغه های اصلی مردم شهر گردشگرپذیر و پایتخت طبیعت ایران یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تسریع در معرفی شهردار جدید برای این شهر است که پس از گذشت حدود 44 روز از استعفای شهردار تاکنون این مشکل پابرجاست.

شورای شهر یاسوج در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که مردم و شهروندان انتظار داشتند با پشتیبانی از ظرفیت های مردمی و حمایت مسئولان، شهری در خور نام و آوازه مرکز استان برای همشهریان رقم زنند اما این شورا نه تنها باری از دوش این شهر و شهروندان برنداشته بلکه با حاشیه ها و اختلافات خود این شهر را به عقب رانده اند و روز به روز بر مشکلات این شهر افزوده اند.

شورای اسلامی شهر یاسوج دارای هفت عضو اصلی است که پس از انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در اولین جلسه نستهن مقدم را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند(در واقع ابقا شد) اما پس از کش و قوس های زیاد از روز چهارشنبه 24 خرداد ماه 1402 شهردار یاسوج پس از حدود 6 سال(از سال 1396 تا خرداد ماه 1402) استعفا داده و شهرداری یاسوج تا کنون بصورت سرپرستی اداره می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کش و قوس های بی پایان انتخاب شهردار یاسوج

کش و قوس های بی پایان انتخاب شهردار یاسوج