مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-06سياسي

شرکت گاز استان زنجان 98 اشتراک رایگان گاز واگذار کرد


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از واگذاری 98 اشتراک رایگان گاز به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

- رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در راستای انجام وظایف قانونی و مسوولیت های اجتماعی، توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه و کمک به اقشار کم برخوردار و برخی نهادهای استان در سه ماهه نخست امسال58 انشعاب گاز رایگان برای خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، 17 انشعاب گاز به خانواده های تحت پوشش بهزیستی و 19 انشعاب به خانواده معظّم شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت رایگان ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: در سه ماهه نخست امسال همچنین 4 مورد اشتراک رایگان به اماکنی چون مدارس خیرساز، مساجد و حسینیه ها واگذار شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسوولیت های اجتماعی و کمک به رفع محرومییت های استان، طبق مواد 80.

ج.

2 و 88.

ث.

5 قانون برنامه ی ششم توسعه کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: برای معافیت از پرداخت اشتراک گاز مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی و بهره مندی از اشتراک رایگان، 198 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گاز استان زنجان 98 اشتراک رایگان گاز واگذار کرد

شرکت گاز استان زنجان 98 اشتراک رایگان گاز واگذار کرد