مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-09سياسي

حمله سایبری به کمیسیون انتخابات انگلیس


حمله سایبری که کمیسیون انتخابات انگلیس را هدف قرار داده می تواند اطلاعات ده ها میلیون رای دهنده را در دسترس هکر ها قرار دهد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسکای نیوز ، کمیسیون انتخابات انگلیس فاش کرد که هدف یک حمله سایبری قرار گرفته که به عوامل متخاصم اجازه دسترسی به فهرست های انتخاباتی را می دهد.

 این کمیسیون برای نقض اطلاعات از قربانیان احتمالی عذرخواهی کرد، اما گفت که خطر کمی وجود دارد که این موضوع بتواند بر نتیجه رای گیری تأثیر بگذارد.

این حمله سایبری به مهاجمان اجازه می دهد تا به نسخه های مرجع ثبت نام های انتخاباتی دسترسی داشته باشند که حاوی نام و آدرس هر کسی بوده که بین سال های 2014 تا 2022 برای رای دهی ثبت نام کرده بود.

  نسخه های مرجع، که برای اهداف تحقیقاتی و امکان بررسی مجاز بودن کمک های مالی سیاسی نگهداری می شوند، همچنین حاوی جزییات افرادی است که در این دوره زمانی برای رای دادن در خارج از انگلیس ثبت نام کرده بودند.

به گفته منابع مطلع، این حمله در اکتبر 2022 شناسایی شد، اما هکر ها برای اولین بار توانستند در آگوست 2021 به سیستم های کمیسیون انتخابات انگلیس دسترسی پیدا کنند.

  این بدان معنی است که هکر هایی که این حمله را تدارک دیده بودند با دسترسی به اطلاعات میلیون ها نفر بیش از یک سال است که ناشناس ماند ه اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری به کمیسیون انتخابات انگلیس

حمله سایبری به کمیسیون انتخابات انگلیس