مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:102023-07-31سياسي

دشمن دنبال ایجاد خلأ در میان نیروهای انقلاب و مسلح است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم همبستگی جبهه انقلاب با نیروهای مسلح گفت: یکی از تلاش های دشمن، ایجاد خلأ میان نیروهای انقلاب و مسلح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز دوشنبه در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به جانفشانی های فراجا در حوزه های مختلف اظهار کرد: رهبری فرمودند از نیروی انتظامی راضی هستیم اما قانع نیستیم.

وی، اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش های نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و افزود: با وجود هجمه های دشمن علیه نیروی انتظامی اما این سازمان امروز محبوب تر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اقتدار آفرینی و برقراری آرامش در مرزهای جغرافیایی کشور مرهون تدبیر رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: به اذعان تحلیلگران سیاسی نظامی ایالات متحده، رهبر ایران یک ابر شخصیت است که همه توطئه ها و نقشه های دشمنان را زود نقش بر آب می کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به فرمان بری و اطاعت پذیری خوب نیروهای مسلح کشورمان از رهبر معظم انقلاب بیان کرد: نیروهای مسلح دنیا با ترس از بالا دستی های خود به صحنه می آیند و می جنگند اما نیروهای مسلح ایران با تبعیت محض از رهبری و بدون ترس در صحنه هستند و می دانند که در این راه حتی اگر جان خود را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال ایجاد خلأ در میان نیروهای انقلاب و مسلح است

دشمن دنبال ایجاد خلأ در میان نیروهای انقلاب و مسلح است