مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-19اجتماعي

نیروهای خرید خدمات آموزش وپرورش تعیین تکلیف می شوند


معاون مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: برای نیروهای خرید خدمات یک دوره توانمندسازی در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود و پس از آن از طریق یک آزمون درون سازمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.

- ایسنا/همدان معاون مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: برای نیروهای خرید خدمات یک دوره توانمندسازی در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود و پس از آن از طریق یک آزمون درون سازمانی تبدیل وضعیت خواهند شد.

رسول قدیم خانی شنبه 28 مرداد در جلسه تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات و پیش دبستانی شهرستان ملایر، تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات تا مهرماه سال جاری را از جمله اولویت های سازمان آموزش و پرورش دانست و تأکید کرد: نیروهای خرید خدمات طی سال های گذشته که آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه بوده، دست این سازمان را گرفتند.

وی با بیان اینکه اقدامات سازمان آموزش و پرورش نیازمند مبانی قانونی است، تصریح کرد: شکی در تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات نداریم و مجری قانون هستیم.

قدیم خانی با تأکید بر اینکه باید قانونی وجود داشته باشد تا بتوانیم براساس آن نیروها را تعیین تکلیف کنیم، مطرح کرد: تعیین تکلیف بیش از 20 هزار نیروی خرید خدمات بر عهده آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای خرید خدمات آموزش وپرورش تعیین تکلیف می شوند

نیروهای خرید خدمات آموزش وپرورش تعیین تکلیف می شوند