مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-26اجتماعي

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شرق استان تهران


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق استان تهران از اجرای تمهیدات ویژه و محدودیت های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در معابر درون شهری شرق استان تهران خبر داد.

- ایسنا/تهران رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق استان تهران از اجرای تمهیدات ویژه و محدودیت های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در معابر درون شهری شرق استان تهران خبر داد.

علی سلیمانی ظهر امروز چهارشنبه چهارم مرداد ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی اماکن متبرکه و امام زاده ها و مصلی های سطح شرق استان تهران اجرا می شود و پلیس راهور با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می کند تا ضمن ارائه خدمات خدا پسندانه سهم کوچکی در این عزاداری داشته باشد.

وی افزود: زمان اعمال محدودیت های ترافیکی در عصر روز تاسوعا و صبح روز عاشورا تا پایان مراسم عزاداری بدین شرح خواهد بود: روز تاسوعا مورخه 1402/05/05 محل تجمع هیئت ها ، میدان مسجد جامع ورامین ؛ محدودیت تردد از ساعت 15 تا پایان مراسم ، خیابان شهدا از ابتدای خیابان شهید محمودی و تقاطع خیابان رسالت و طالقانی به سمت میدان امام و میدان مسجد جامع ، خیابان شهید بهشتی از محدوده ابتدای امام زاده عبدالله و شهدای گمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شرق استان تهران

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در شرق استان تهران