مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-16اقتصادي

پیگیر کاهش قیمت گوشت در استان سمنان هستیم


مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به نوسان قیمت گوشت در یک هفته اخیر در برخی نقاط استان گفت: با تامین نیازهای مصرف کننده صنعتی، - پیگیر کاهش قیمت گوشت در استان هستیم.

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه وضعیت کالاهای اساسی در بازارهای استان سمنان خوب است و ما مشکلی در این خصوص نداریم، ابراز کرد: در برخی اقلام مانند مرغ و تخم مرغ حتی قیمت ها بسیار پایین تر از نرخ مصوب دولت در دیگر استان ها است.

وی با بیان اینکه اقلام اساسی مانند مرغ و شکر و … به اندازه کافی در بازار توزیع شده و کمبودی مشاهده نمی شود، افزود: اقلام اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی تأمین شده است مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه تنها در مقوله گوشت قرمز، نوساناتی در یک هفته اخیر در برخی نقاط استان رخ داد، بیان کرد: در ستاد تنظیم بازار مقرر شد تا پشتیبانی امور دام و جهاد کشاورزی پیگیری این موضوع و تأمین گوشت مورد نیاز مردم را در دستور کار قرار دهد.

احمدی با بیان اینکه برای کنترل نوسان اخیر در مقوله گوشت قرمز جلسه ویژه ای نیز در مجموعه استان برگزار خواهد شد، گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت اعمال شده روی گوشت قرمز در این نشست تصمیم گیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر کاهش قیمت گوشت در استان سمنان هستیم

پیگیر کاهش قیمت گوشت در استان سمنان هستیم