مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-22اقتصادي

کشف 70 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از 500 دستگاه لوازم خانگی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 70 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده شورآباد شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در انباری در شور آباد، حمزه آباد، کوچه مدرسه تخلیه و دپو گردیده که به وسیله خودروهای وانت به بازار ارسال می نماید.

سرهنگ بهرامی افزود: مأمورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک انبار عمومی بوده که مشاهده می نمایند مقادیری فر برقی، اجاق گاز، هود در محل دپو که و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل 196 دستگاه فر برقی، 269 دستگاه اجاق گاز، 46 دستگاه هود ساخت کشور ایتالیا بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی گردید.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 70 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست اقتصادی هستند که با به دام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 70 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

کشف 70 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران