مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-08بين الملل

بخش پذیرش بیمارستان اسراییلی در پی حملات سایبری از دسترس خارج شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه اسپوتنیک، مسئولان بیمارستان «مِعینی هیشوعا» در شهر بنی براک (در نزدیکی تل آویو) از حمله شدید سایبری علیه وب سایت این بیمارستان خبر دادند.

- منابع عبری از حمله شدید سایبری علیه وب سایت یکی از بیمارستان های اسراییلی خبر دادند که موجب از کارافتادن بخش پذیرش آن شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه اسپوتنیک، مسئولان بیمارستان مِعینی هیشوعا در شهر بنی براک (در نزدیکی تل آویو) از حمله شدید سایبری علیه وب سایت این بیمارستان خبر دادند.

براین اساس، این حمله شدید سایبری موجب از کار افتادن بخش پذیرش این بیمارستان شده و بسیاری از سیستم های رایانه ای را از دسترس خارج کرده است.

مسئولان این بیمارستان اسراییلی که در منطقه ای با حضور اکثریت یهودیان ارتدوکس افراطی (حریدی) قرار دارد، با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که در پی این حملات شدید سایبری تا اطلاع ثانوی از پذیرش بیماران جدید معذور خواهند بود.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه ای از شهروندان خواسته است که تا اطلاع ثانوی از مراجعه به بخش اورژانس بیمارستان مِعینی هیشوعا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش پذیرش بیمارستان اسراییلی در پی حملات سایبری از دسترس خارج شد

بخش پذیرش بیمارستان اسراییلی در پی حملات سایبری از دسترس خارج شد