مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-29ورزشي

10 هزار نفر برای لیگ کاراته وان به کرمانشاه می آیند


به گفته رییس هیات کارته استان کرمانشاه، طبق برآوردهای انجام شده حدود 10 هزار نفر برای لیگ کاراته وان به کرمانشاه خواهند آمد.

- 10 هزار نفر برای لیگ کاراته "وان" به کرمانشاه می آیند ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس هیات کارته استان کرمانشاه، طبق برآوردهای انجام شده حدود 10 هزار نفر برای لیگ کاراته وان به کرمانشاه خواهند آمد.

سعید نصراللهی در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری اولین مرحله سومین دوره لیگ کاراته وان ایران، اظهار کرد: ثبت ام علاقمندان به شرکت در این رویداد بزرگ روز گذشته(ششم مرداد) به پایان رسید و بیش از سه هزار نفر برای شرکت در آن ثبت نام کردند.

وی افزود: باتوجه به اینکه این مسابقات در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می شود، پیش بینی می شود بسیاری از خانواده های ورزشکاران شرکت کننده همراه با فرزندان خود برای این رویداد به کرمانشاه بیایند.

به گفته این مسئول، پیش بینی می شود حدود 10 هزار نفر برای این رویداد مهم ورزشی میهمان مردم کرمانشاه شوند که یک ظرفیت خوب برای معرفی جاذبه های گردشگری استان محسوب می شود.

رییس هیات کاراته استان در ادامه با بیان اینکه این رقابت ها در هر دو بخش دختران و پسران برگزار می شود، اظهار کرد: طبق برنامه، اولین مرحله رقابت های لیگ کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار نفر برای لیگ کاراته وان به کرمانشاه می آیند

10 هزار نفر برای لیگ کاراته وان به کرمانشاه می آیند