مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-07سياسي

رسانه های محلی نقش موثری بر تصمیم گیری های کلان دولتی دارند


فرماندار شبستر با بیان اینکه رسانه های محلی نقش مؤثری بر تصمیم گیری های کلان دولتی دارند، گفت: خبرنگاران به زمان و مکان انتقاد توجه کنند تا بهانه به دست دشمن نیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مطهری ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار به برخی مشکلات و نارسایی های اقتصادی و اجتماعی کشور اشاره کرد و خاطر نشان نمود: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم با بیان نقاط مؤثر و مثبت در شرایط فعلی جامعه موجب ایجاد انگیزه برای مسئولان و مردم می شوند تا شرایط سخت اقتصادی را پشت سر بگذاریم ولی متأسفانه برخی با ناآگاهی از شرایط فعلی اقتصادی ناخواسته به دشمنان کمک می کنند لذا خبرنگاران با اخبار و تحلیل های خوش بینانه در ثبات اقتصادی جامعه یاریگر مسئولان باشند.

رییس شورای اداری شهرستان شبستر ایجاد آرامش و امنیت روانی را در جامعه ضروری دانست و از اصحاب رسانه خواست ضمن بیان واقعیات جامعه به مردم، دوست واقعی و پل ارتباطی برای مسئولان و مردم باشند، نقد را در زمان، مکان و شرایط مناسب بیان کنند تا بهانه به دست دشمن نیفتد.

در این نشست مطهری ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه رسانه و محمود صارمی، که با خون خود نهال چرخش جریان آزاد اطلاع رسانی در ایران را آبیاری نمودند، اظهار داشت: روز خبرنگار را به تمام اهالی رسانه که همواره با چشمان تیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های محلی نقش موثری بر تصمیم گیری های کلان دولتی دارند

رسانه های محلی نقش موثری بر تصمیم گیری های کلان دولتی دارند