مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-14اقتصادي

پاییز گرمی در پیش است


رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش بینی می شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه ای در دنیا می توانیم انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم.

- رییس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر تداوم افزایش دما طی فصل های آینده اظهار کرد: برای فصل پاییز بارش های نرمال و حتی بیش از حد نرمال پیش بینی می شود و با توجه به روند تولید گازهای گلخانه ای در دنیا می توانیم انتظار افزایش دما نسبت به حد نرمال را داشته باشیم.

سحر تاجبخش در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت دما طی پاییز با توجه به پیش بینی میانگین بارش های نرمال و بیش از نرمال در کشور اظهار کرد: با توجه به روند تولید گازهای گلخانه ای در دنیا و عدم تلاش مشخص کشورها برای کاهش این گازها می توانیم انتظار افزایش دما را داشته باشیم اما میزان این افزایش کاملا به عملکرد کشورها بستگی دارد.

وی ادامه داد: روند افزایش دما طی یک سال گذشته نیز رخ داد اما به دلیل گرمای طبیعی در فصل تابستان این گرما بیشتر احساس شد.

نکته قابل توجه این است که افزایش دما همچنان در فصل های دیگر نیز تا حدود یک درجه سلسیوس برای غالب نقاط کشور مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز گرمی در پیش است

پاییز گرمی در پیش است