مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-06اقتصادي

شرکت های دانش بنیان 350 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه می گیرند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: شرکت های دانش بنیان با پایه فناور محور که زمینه اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را فراهم کنند، تا سقف 350 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد ظهر یکشنبه در نشست با سرپرست جهاد دانشگاهی واحد اردبیل اظهار کرد: دو نهاد انقلابی کمیته امداد و جهاد دانشگاهی را از یک خانواده واحد می بینیم که تلاش می کند در سنگر خدمت رسانی با روحیه انقلابی و جهادی عمل کنند.

وی با تبریک انتصاب رییس جدید جهاد دانشگاهی اردبیل بیان کرد: باید قدر ذخایر علمی و کارآمدی استان نظیر رییس جدید جهاد دانشگاهی را بدانیم چرا که این مدیران به مسائل اخلاقی و معرفتی پایبندی خاص دارند.

حسین نژاد تعاملات طولانی مدت کمیته امداد را با جهاد دانشگاهی در قالب ها و برنامه های متعدد یادآور شد و بیان کرد: ضمن پایبندی به تعهدات و تفاهمنامه های قبلی انتظار داریم تا در دوره جدید مدیریتی این نهاد انقلابی شرایط بهتری در تعاملات دو جانبه فراهم آید و بهبود برنامه ریزی ها و هدفگذاری ها را شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: در شرایط تحولی کنونی، طرح های اشتغال زایی با فناوری های جدید و شرکت های دانش بنیان مورد حمایت جدی است که در این زمینه به کارآفرینان که اقدام به اشتغال مدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان 350 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه می گیرند

شرکت های دانش بنیان 350 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه می گیرند