مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-30سياسي

ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری


مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، مدیرکل سلامت شهرداری تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تبیین اهمیت فرزند و فرزندآوری نسبت به گذشته رشد بالایی داشته است و اکنون شاهد تاثیرات مثبت آن بر نرخ باروری مردم و مثبت شدن روند فرزندآوری رو به رو هستیم افزود: رویکرد نظام اسلامی توجه به حوزه جمعیت و فرزندآوری است و در این راستا، همه دستگاه ها و سازمان ها ذیل قانون جوانی جمعیت به این حوزه ورود کرده اند.

2 ماموریت مهم شهرداری در حوزه فرزندآوری و جمعیت حمید صاحب با اشاره به اینکه براساس رویکرد کلان نظام، مسئولیت ها ونقش های مختلفی به دستگاه ها در حوزه جمعیت و فرزندآوری سپرده شده است، به طراحی 2 نقش مهم برای شهرداری ها ذیل قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: براساس مواد 25 و 32 قانون جوانی جمعیت ماموریت های مهمی به عهده شهرداری ها در حوزه جمعیت، فرزندآوری و حمایت از خانواده گذاشته شده است.

براین اساس شهرداری تهران برای سامان دادن به برنامه ها و سیاست های قانون جوانی جمعیت ستاد جمعیت شهر تهران را با حکم شهردار تشکیل و دبیرخانه ای برای پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری

ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری