مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-19اقتصادي

پیشبرد 3 طرح بزرگ برای تامین آب شرب پایدار در سیستان و بلوچستان


سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه با نگاه ویژه دولت طرح های بی نظیری در راستای آبرسانی به سیستان و بلوچستان در حال اجراست، گفت: با توجه به طرح های ویژه در دست اجرا، - ایسنا/سیستان و بلوچستان سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه با نگاه ویژه دولت طرح های بی نظیری در راستای آبرسانی به سیستان و بلوچستان در حال اجراست، گفت: با توجه به طرح های ویژه در دست اجرا، چشم انداز آبی روشنی در انتظار این خطه پهناور و کهن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آب و فاضلاب استان، عیسی بزرگ زاده با بیان اینکه تأمین آب شرب، مردم منطقه سیستان را معطل حقآبه نکردیم، اظهار کرد: در همین راستا طرح های کلان و بزرگی در سه سطح اضطراری یا کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در این منطقه طرح ریزی شده و در حال اجراست.

وی تصریح کرد: این طرح ها جایگزین حق آبه نیست و جهت حل مشکل آب شرب و خدمات منطقه عملیاتی شده است، هدف اصلی این است که از میزان دغدغه مردم کاسته شود.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی کلان منابع آب و تلفیق بودجه شرکت مدیریت منابع آب ایران، کشاورزی و معیشت مردم سیستان را وابسته به حق آبه دانست و بیان کرد: معتقدیم باید حق مردم ولایتمدار و صبور سیستان از محل رودخانه هیرمند تأمین شود که این مهم از مسیر دیپلماسی توسط وزارت امور خارجه تا حصول نتیجه در دست پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشبرد 3 طرح بزرگ برای تامین آب شرب پایدار در سیستان و بلوچستان

پیشبرد 3 طرح بزرگ برای تامین آب شرب پایدار در سیستان و بلوچستان