مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 23:302023-08-11بين الملل

5 کارمند ربوده شده سازمان ملل در یمن، آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «فرحان حق» معاون سخنگوی سازمان ملل متحد، عصر امروز (جمعه)، اعلام کرد پنج کارمند این سازمان (چهار شهروند یمنی و یک شهروند بنگلادشی) که در تاریخ یازدهم فوریه سال 2022 در استان «ابین» (جنوب یمن) ربوده شده بودند، - سازمان ملل متحد اعلام کرد که 5 کارمند این سازمان که در سال گذشته میلادی در جنوب یمن ربوده شده بودند، آزاد شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل متحد، عصر امروز (جمعه)، اعلام کرد پنج کارمند این سازمان (چهار شهروند یمنی و یک شهروند بنگلادشی) که در تاریخ یازدهم فوریه سال 2022 در استان ابین (جنوب یمن) ربوده شده بودند، آزاد شدند.

فرحان حق با اشاره به خوشحالی دبیرکل سازمان ملل متحد از دریافت خبر آزادی این 5 کارمند سازمان ملل، گفت: دبیرکل همواره تاکید دارد آدم ربایی یک جنایت غیرانسانی و غیرموجه است و همیشه خواستار بازخواست عاملان آن بوده است .

دیوید گریسلی هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در یمن نیز از این اقدام ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: حین سفر امروزم با چهار همکار یمنی ام از المکلا به عدن، بسیار خوشحال شدم زمانی که خود دیدم هر چهار نفر آن ها در سلامت به سر می برند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کارمند ربوده شده سازمان ملل در یمن، آزاد شدند

5 کارمند ربوده شده سازمان ملل در یمن، آزاد شدند