مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-12اجتماعي

قلم ها سازنده و منصفانه باشد / یاسوج، میزبان مسابقات دانش آموزی کشور است


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حسنعلی عزت خواه در نشستی با خبرنگاران، گفت: طی سفر رییس جمهوری به استان مبلغ 965 میلیارد تومان برای توسعه زیرساختی، - مدیرکل و معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: قلم ها سازنده و منصفانه باشد / یاسوج، میزبان مسابقات دانش آموزی کشور است مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 965 میلیارد تومان در سفر دور دوم رییس جمهوری به استان برای توسعه زیرساخت های مدارس و رشد ظرفیت مصوب شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، حسنعلی عزت خواه در نشستی با خبرنگاران، گفت: طی سفر رییس جمهوری به استان مبلغ 965 میلیارد تومان برای توسعه زیرساختی، برچیده شدن مدارس سنگی و رشد ظرفیت ها مصوب شده است.

  وی با بیان اینکه در برخی مناطق مشکلات زیرساخت آموزشی داشتیم، عنوان داشت: تمرکز زدایی از تجمع آموزشی در مرکز یاسوج با احداث مدارس جدید در مناطق هدف محقق می شود.

  عزت خواه تصریح کرد: نگاه ما بر تحقق عدالت آموزشی در سطوح مختلف است.

  مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزاری مسابقات دانش آموزی کشوری با حضور 32 استان در یاسوج خبر داد و گفت: این مهم با تلاش شبانه روزی متولیان محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم ها سازنده و منصفانه باشد / یاسوج، میزبان مسابقات دانش آموزی کشور است

قلم ها سازنده و منصفانه باشد / یاسوج، میزبان مسابقات دانش آموزی کشور است