مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-15سياسي

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان یزد معرفی شد


حجت الاسلام علی گندمی طی حکمی از سوی آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به عنوان مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان یزد منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم معارفه مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان یزد با اشاره به اهمیت بررسی مسئله مساجد و امور مرتبط به آن اظهار کرد: مساجد نقش های فراوانی داشتند که متاسفانه مغفول مانده است، بنابراین نیاز است که دوباره این نقش ها مورد توجه قرار گیرد، زیرا مساجد مهمترین پایگاه اجتماعی بصیرت افزایی و هدایتگری مردم است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه غرب در تلاش است تا جایگاه و اهمیت مساجد را در میان جامعه کمرنگ کند، تصریح کرد: در فضای مجازی تبلیغات زیادی علیه مساجد وجود دارد که باعث شده این پایگاه مهم سیاسی - اجتماعی در میان مردم جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان کمرنگ شود.

وی عنوان کرد: در دوران انقلاب مساجد یکی از اصلی ترین پایگاه ها برای تجمع انقلابیون و گرفتن تصمیمات مهم در راستای حمایت از انقلاب بود.

ناصری مساجد را محوری ترین پایگاه در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دانست و عنوان کرد: پایه ریزی انقلاب در مساجد اتفاق افتاد و در آن زمان شهادت های بسیاری در مساجد رخ داد که این موضوع بیانگر ترس رژیم شاهنشاهی از این پایگاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان یزد معرفی شد

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان یزد معرفی شد