مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-05بين الملل

سی ان ان: اردوغان در حال برنامه ریزی برای سفر دوباره به خلیج فارس است


یک شبکه ترکیه ای خبر داد رییس جمهور این کشور تنها پس از گذشت چند هفته از سفر اخیرش به سه کشور عربی حاشیه خلیج فارس بار دیگر در حال برنامه ریزی به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه سی ان ان ترک ، امروز (شنبه)، خبر داد رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه برای دومین سفر دور ه ای خود به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در حال برنامه ریزی است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از این شبکه نوشت که اردوغان در حال برنامه ریزی برای این سفر در ماه آگوست جاری است.

طبق گزارش این شبکه، برنامه سفر اردوغان، کشورهای بحرین، عمان، کویت و عراق را در بر می گیرد و ممکن است شامل سفری رسمی نیز به آلمان بشود.

دفتر ریاست جمهوری ترکیه و مقامات کشورهای عربی یادشده تا لحظه انتشار این گزارش به این خبر واکنشی نشان نداده اند و آن را رد یا تایید نکرده اند.

سی ان ان تورک همچنین خبر داد که اردوغان در روزهای نهم و دهم ماه سپتامبر در اجلاس گروه 20 که قرار است در هند برگزار شود، شرکت خواهد کرد و همچنین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در آمریکا در تاریخ هجدهم و نوزدهم ماه سپتامبر حاضر خواهد شد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که رییس جمهور ترکیه تنها چند هفته قبل به قطر، امارات عربی متحده و عربستان سعودی سفر کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: اردوغان در حال برنامه ریزی برای سفر دوباره به خلیج فارس است

سی ان ان: اردوغان در حال برنامه ریزی برای سفر دوباره به خلیج فارس است