مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-05سياسي

آقای کیهان! با این سنگ محک که خودت معاندتری


کیهان در یادداشتی کوتاه، رسانه های مجوز دار از وزارت ارشاد را معاند خوانده و همراه اول را به خاطر آگهی دادن به این رسانه ها مواخذه کرده است.

- عصرایران؛مصطفی داننده- روزنامه کیهان در یادداشتی کوتاه با حالتی عصبانی خطاب به همراه اول نوشته است که تامین مالی رسانه های معاند را متوقف کند.

در نگاه اول با دیدن تیتر این یادداشت مخاطب فکر می کند که همراه اول به بی بی سی فارسی ، صدای آمریکا و ایران اینترنشنال آگهی تبلیغی می دهد اما بعد از خواندن مطلب متوجه می شویم که کیهان از تبلیغ دادن به رسانه های داخل کشور و غیرهمسو با تفکر شاکی است.

در سطر پایانی کیهان نوشته است: جا دارد هم مدیران و هیئت مدیره همراه اول به عنوان امانتداران نظام و مردم و هم مراجع حسابرسی و قضایی و امنیتی، بررسی کنند کدام دست نفوذ است که اصرار دارد رسانه های زنجیره ای معاند و معارض و فعال در خط تحریف را در پوشش آگهی تامین مالی کند؟ رسانه هایی مانند عصر ایران، اعتماد، هم میهن، ایلنا و انتخاب از نظر کیهان روزنامه ها و سایت های معاند هستند؛ یاللعجب! اول: باید از روزنامه کیهان پرسید که چه کسی به شما اجازه داده است، متر به دست بگیرد و معاند و غیر معاند بودن رسانه ها را مشخص کنید؟ این کشور مگر وزارت ارشاد و قوه قضاییه ندارد؟ کدام یک از این دو نهاد نظارتی و قانونی این رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای کیهان! با این سنگ محک که خودت معاندتری

آقای کیهان! با این سنگ محک که خودت معاندتری