مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-01دانش

توضیح رییس سازمان سنجش در خصوص لو رفتن سوالات آزمون آیلتس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور،عبدالرسول پورعباس درباره برگزاری آزمون آیلتس در کشور گفت: آزمون هایی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود با سلامت کامل در حال برگزاری است و این سازمان از آزمون ساز هایی .

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تشریح دلایل لغو آزمون آیلتس 7 مرداد، تأکید کرد: نقش سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون آیلتس منحصراً نظارتی است و برگزاری این آزمون به عهده شرکت های خصوصی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور،عبدالرسول پورعباس درباره برگزاری آزمون آیلتس در کشور گفت: آزمون هایی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود با سلامت کامل در حال برگزاری است و این سازمان از آزمون ساز هایی در دنیا است که آزمون ها را با نرخ بالایی از سلامت برگزار می کند، اما آزمون آیلتس یک آزمون بین المللی است که روز شنبه 7 مرداد باید به صورت همزمان توسط مجریان بخش خصوصی در برخی کشور های منطقه برگزار می شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: برگزارکننده اصلی آزمون آیلتس موسسه IDP است و این موسسه به 3 شرکت در داخل کشور مجوز برگزاری این آزمون را داده است و سازمان سنجش آموزش کشور بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد این آزمون ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس سازمان سنجش در خصوص لو رفتن سوالات آزمون آیلتس

توضیح رییس سازمان سنجش در خصوص لو رفتن سوالات آزمون آیلتس