مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-10سياسي

دانشگاه ولیعصر(عج) مرجع تشخیص صلاحیت شرکت های فناور صنایع خلاق جنوب شرق


رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: ایجاد پردیس علم و فناوری در رفسنجان و دانشگاه ولیعصر(عج) به عنوان مرجع تشخیص صلاحیت شرکت های فناور صنایع خلاق در منطقه جنوب شرق کشور دو اتفاق مهم است که در رفسنجان رخ داده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا رنجبرکریمی رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امتیازات ویژه دانشگاه ولیعصر(عج) ورود زودهنگامش در عرصه فناوری است و جزو اولین دانشگاه های کشور است که مرکز رشد واحدهای فناور را در سال 91 ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه در سالیان مختلف توانسته در سطح استان مقام اول را در حوزه فناوری به دست آورد، بیان کرد: 90 واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه داریم که 14 واحد آن دانش بنیان شده اند.

  رنجبرکریمی عنوان کرد: 32 درصد واحدهای فناور و 30 درصد شرکت های دانش بنیان استان در رفسنجان است و همچنین 70 درصد مراکز شتاب دهنده استان در رفسنجان مستقر است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های فناوری در شهرستان رفسنجان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: واحدهای فناور بیش از 600 نفر اشتغال ایجاده کرده اند که نشان دهنده زیرساخت های فناورانه در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ولیعصر(عج) مرجع تشخیص صلاحیت شرکت های فناور صنایع خلاق جنوب شرق

دانشگاه ولیعصر(عج) مرجع تشخیص صلاحیت شرکت های فناور صنایع خلاق جنوب شرق