مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-14سياسي

پرونده های موجود در شعب نامتعارف کاهش یابد


شهرکرد_رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: شعب مورد نیاز در بخش دادسرا و دادگاه افتتاح شود تا با تسریع در روند رسیدگی، آمار موجودی پرونده در شعب نامتعارف هرچه زودتر کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رزم ظهر دوشنبه در نشست با رییس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان کیار با تأکید بر اینکه پایین آمدن آمار موجودی پرونده در شعب، موجب تسریع در رسیدگی و رضایتمندی شهروندان می شود اظهار کرد: باید تلاش شود تا آمار شعبی که به لحاظ موجودی پرونده جز شعب نا متعارف محسوب می شود به حدنصاب لازم برسد.

وی افزود: هدف دستگاه قضا ارتقا رتبه عملکردی دادگستری چهارمحال و بختیاری است و در این میان رسیدگی به پرونده های مسن از اهمیت و توجه بیشتری برخوردار است.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بازدیدهای دوره ای مقامات قضایی از حوزه ها برای شناسایی و رفع کمبودها و نیازمندی ها صورت می پذیرد ادامه داد: خوشبختانه در دادگستری شهرستان کیار عملکردها به لحاظ رسیدگی به پرونده و از حیث تناسب پرونده های وارده و مختومه در وضعیت قابل قبولی قرار دارد، اما باید برای شعبی که موجودی پرونده بالاتر از 200 فقره است تلاش بیشتری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های موجود در شعب نامتعارف کاهش یابد

پرونده های موجود در شعب نامتعارف کاهش یابد