مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-05اقتصادي

140 هزار مترمکعب به ظرفیت شیرین سازی آب دریا در بوشهر افزوده شد


اکنون عملیات ساخت آب شیرین کن های جدید به ظرفیت 140 هزار مترمکعب در استان بوشهر آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر شنبه در جمع مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه یکی از موضوع ها و معضلات اجتماعی در سنوات قبل در حوزه آب بوده است اظهار داشت: تأمین آب امروز در کشور موضوع مهمی محسوب می شود چون اقلیم جغرافیایی ایران خشک، میزان بارش باران کم و مصرف آب بی رویه و این مهم مشکل کلی ایران در حوزه تأمین آب است.

وی با اشاره به تنش های شدید آب در سال های گذشته اضافه کرد: 90 درصد آب شرب مصرفی در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی استان بوشهر خارج از استان تأمین می شد و شدیداً این استان دچار تنش آب آشامیدنی بود و اجتماعات بزرگی به سبب قطعی آب شکل می گرفت.

استاندار بوشهر یکی از اقدامات مهم و مؤثر دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی را تمرکز بر موضوع تأمین آب دانست و خاطرنشان کرد: موضوع حل آب در استان بوشهر اقدامات مهمی در 2 موضوع به جد اجرایی شد و بخشی آن به نتیجه رسیده و بخشی هم بر اساس برنامه زمان بندی وارد مدار تولید و بهره برداری می شود.

محمدی زاده با بیان اینکه در مجموع اکنون وضعیت تأمین آب در استان بوشهر قابل قبول است و در شرایط مطلوب قرار دارد به حوزه ساخت سد پرداخت و گفت: 3 سد نیمه تمام در استان بوشهر در 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 هزار مترمکعب به ظرفیت شیرین سازی آب دریا در بوشهر افزوده شد

140 هزار مترمکعب به ظرفیت شیرین سازی آب دریا در بوشهر افزوده شد