مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:002023-07-24اقتصادي

اعطای تسهیلات ارزی به فاز بخار نیروگاه برق علی آبادکتول


با تلاش استاندار گلستان و طی نشست با مدیرعامل بانک ملی ایران ، این بانک عاملیت اعطای تسهیلات ارزی برای اجرای فاز بخار نیروگاه برق علی آبادکتول را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در راستای اجرای مذاکرات برای اجرای هرچه سریعتر فاز بخار نیروگاه برق علی آبادکتول، استاندار گلستان بعد از ظهر امروز با مدیرعامل بانک ملی ایران دیدار کرد.

در این نشست بانک ملی ایران عاملیت اعطای تسهیلات ارزی برای اجرای فاز بخار نیروگاه برق علی آبادکتول را پذیرفت.

با توسعه نیروگاه برق علی آبادکتول بخش عمده ای از مشکل تامین نیروی برق برای مشترکان برق در استان گلستان به ویژه در حوزه صنعت بخصوص در ایام گرم سال برطرف خواهد شد.

استاندار گلستان در این نشست اظهار کرد: توسعه نیروگاه برق علی آبادکتول یکی از مصوبات مهم سفر نخست رییس جمهور به استان گلستان بوده است.

علی محمد زنگانه بیان کرد: اعطای تسهیلات 300 میلیون یورویی بانک ملی با نظارت صتدوق توسعه ملی و سهم آورده به میزان یک هزار میلیارد تومانی نیروگاه برق علی آبادکتول زمینه تسریع در اجرا و بهره برداری از این پروژه مهم را فراهم خواهد کرد.

زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری خوب بانک ملی در اعطای تسهیلات اشتغال، تاکید کرد: متقاضیان این تسهیلات بیشتر در حوزه دانش بنیان، روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات ارزی به فاز بخار نیروگاه برق علی آبادکتول

اعطای تسهیلات ارزی به فاز بخار نیروگاه برق علی آبادکتول