مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-01حوادث

عامل هنجار شکنی در خمین شناسایی شد


فرمانده انتظامی خمین از شناسایی عامل هنجارشکنی و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی این شهرستان در ایام محرم امسال خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ هادی افراسیابی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی خمین در پی رصد و پایش فضای مجازی، از انتشار کلیپی از هنجارشکنی خانمی در یکی از خیابان های این شهرستان مطلع و از آنجا که این اقدام باعث جریحه دار شدن اذهان عمومی خصوصاً در ایام عزای حسینی شده بود، شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به موج پیام های ارسالی از سوی شهروندان خمین در خصوص شناسایی و برخورد با این فرد هنجارشکن موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس امنیت عمومی شهرستان خمین قرار گرفت که با انجام اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی سرانجام فرد هنجار شکن شناسایی شد.

سرهنگ افراسیابی اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی متهم احضار و در این زمینه پرونده ای تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

وی با تأکید بر اشراف اطلاعاتی کامل پلیس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت: این فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نخواهد بود و از عموم شهروندان تقاضا داریم و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل هنجار شکنی در خمین شناسایی شد

عامل هنجار شکنی در خمین شناسایی شد