مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:362023-08-07سياسي

1600 نفر از یزد به اردوهای راهیان نور غرب اعزام می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی اکبر عزیزی صبح امروز در نشست ستاد راهیان نور استان یزد که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، اظهار کرد: بحث دفاع مقدس گنجینه بسیار ارزشمندی است که اگر به آن درست توجه کنیم و اقدامات لازم مرتبط با آن را انجام دهیم، قطعا بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.

وی به تاثیرات دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور در فرهنگسازی و تربیت دینی جوانان، نوجوانان و کودکان اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که از این ظرفیت در تربیت جامعه بیش از پیش استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: سال گذشته و در زمان اربعین 72 ساعت مرز بسته شد و خوشبختانه با همکاری بسیج و سپاه توانستیم مراجعه کنندگان را به اردوگاه های سپاه در محل های راهیان نور اسکان دهیم و مردم در گرما بلاتکلیف نباشند.

عزیزی ادامه داد: امسال هم با توجه به تعداد بسیار بالای زائرانی که در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند و احتمال نیاز به این اردو گاه ها باید آمادگی لازم وجود داشته باشد.

1600 نفر از یزد به اردوهای راهیان نور غرب اعزام می شوند سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز اظهار کرد: امسال تا الان 860 نفر به اردوهای راهیان نور غرب اعزام شده اند که نسبت به سال قبل افزایش پنج برابری نفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 نفر از یزد به اردوهای راهیان نور غرب اعزام می شوند

1600 نفر از یزد به اردوهای راهیان نور غرب اعزام می شوند