مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-06سياسي

منطقه آزاد راهبرد اقتصادی مازندران محسوب می شود


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان این که منطقه آزاد راهبرد عملیاتی و اقتصادی محسوب می شود، گفت: این منطقه سبب توسعه و پیشرفت استان خواهد شد.

- منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیانن اینکه یکی از مسائل مهم استان در پیشرفت و توسعه اقتصادی استان منطقه آزاد به شمار می رود، افزود: این طرح چندین سال از سوی نمایندگان استان در حال پیگیری است وخوشبختانه ا تلاش نمایندگان استان و مسئولان بعد از اصلاحات وارد صحن مجلس و کلیات آن تصویب شد.

وی با اظهار اینکه کلیات منطقه آزاد مازندران پس از مذاکرات در مجلس تصویب شد و امیدواریم پس از تایید شورای نگهبان به عنوان قانون ابلاغ شود، افزود: ضرورت ایجاد منطقه آزاد در استان به دلیل وضعیت خاص آن در کشور و تعاملات اقتصادی با کشورهای سی ای اس و وجود بازار 600 تا 700 میلیونی بر کسی پوشیده نیست.

وی با عنوان اینکه تعاملات با کشورهای منطقه براساس قوانین منطقه آزاد صورت می گیرد به تولید محصولات مختلف نظیر مرکبات در استان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود میزان تولید در سال جاری به بیش از سه میلیون تن برسد و منطقه آزاد فرصت جدید صادراتی را برای محصولات کشاورزی و باغی استان و شمال ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد راهبرد اقتصادی مازندران محسوب می شود

منطقه آزاد راهبرد اقتصادی مازندران محسوب می شود