مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-12اقتصادي

باید از اقدامات جزیره ای در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خودداری کرد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با تاکید بر خودداری از اقدامات جزیره ای در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: موضوعات اقتصادی و رضایتمندی از وضع معیشت در افزایش مشارکت عمومی اثرگذار است.

- ایسنا/قم معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با تاکید بر خودداری از اقدامات جزیره ای در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: موضوعات اقتصادی و رضایتمندی از وضع معیشت در افزایش مشارکت عمومی اثرگذار است.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، احمد حاجی زاده امروز 21مردادماه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: در زمانی که کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد باید مدیران اقتصادی که فرماندهان این جنگ هستند، مانند دوران دفاع مقدس جان، وقت و آبروی خود را بر روی دست گیرند.

وی اضافه کرد: وضعیت تبلیغات محیطی استان قم در پرداختن به مساله قاچاق کالا و ارز ناکافی است و در سطح شهر آثار اندکی از فرهنگ سازی در این مباحث دیده می شود.

حاجی زاده با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در 11 اسفندماه سالجاری، یادآور شد: دشمن درصدد است تا با ایجاد نارضایتی در بعد اقتصادی مانع از مشارکت بالا در انتخابات شود؛ قاچاق کالا و ارز یکی از مباحثی است که سبب ایجاد مشکلات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از اقدامات جزیره ای در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خودداری کرد

باید از اقدامات جزیره ای در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خودداری کرد