مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-07اجتماعي

9 کیلومتر از محور شهرکرد به شلمزار ایمن سازی شد


رییس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح چهاربانده محور شهرکرد- شلمزار 9 کیلومتر از جاده ایمن سازی شد و تنها 2 نقطه معارض دارد.

- فریدون پیشکار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: سه کیلومتر از مسیر شهرکرد – شلمزار نیاز به حفاظ بتنی داشت که عملیات اصلاح محور انجام شده است و تا عصر16 مردادماه در اختیار کاربران جاده ای قرار می گیرد.

رییس اداره ایمنی  و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: حفاظ بتنی جاده و نصب علائم عمودی راهنمایی، انتظامی و اخباری انجام شده و عملیات خط کشی چهارخطه این محور از خروجی طاقانک تا ابتدای سه راهی قطب صنعتی در مراحل پایانی است.

  وی ادامه داد: اجرای این عملیات 2 سال به طول انجامید و تاکنون 70 میلیارد تومان اعتبار در آن هزینه شده است.

پیشکار اظهار داشت: با اجرای طرح چهاربانده در این محور 9 کیلومتر از جاده ایمن سازی شده و تنها 2 نقطه از آن معارض دارد که در صورت همکاری مردم شهرکیان، طاقانک و روستای بهرام آباد از زمین های کشاورزی اطراف برای تعریض شدن جاده استفاده می شود.

رییس اداره ایمنی راه ها و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان گفت: 2 پل زیرگذر و روگذر در این جاده پیش بینی شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کیلومتر از محور شهرکرد به شلمزار ایمن سازی شد

9 کیلومتر از محور شهرکرد به شلمزار ایمن سازی شد