مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-05اقتصادي

صنایع خلاق؛ راه جذب فارغ التحصیلان و بانوان بیکار


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان با بیان اینکه ظرفیت ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان به ویژه بانوان در استان پایین است، گفت: - ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان با بیان اینکه ظرفیت ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان به ویژه بانوان در استان پایین است، گفت: یکی از راه های جذب این گروه ها، صنایع خلاق است.

سیدمهدی طبیب زاده بعداز ظهر امروز 14 مردادماه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع صنایع خلاق اظهار کرد: براساس ارزیابی فضای کسب و کار، وضعیت استان کرمان رو به رشد است و رویه مدیریتی به سمت گوش دادن و توجه کردن به فعالان اقتصادی رفته و با این شرایط رتبه فضای کسب و کار استان هر فصل بهتر از قبل است.

وی افزود: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان، در ارزیابی وزارت کشور که با همکاری اتاق ایران صورت گرفته، در سال گذشته رتبه اول کشور را با امتیاز 98.

62 کسب کرده است.

طبیب زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت صنایع خلاق بیان کرد: در راستای کمک به طراحی توسعه پایدار استان همه ظرفیت ها را شناسایی و با دست اندرکاران هر حوزه بحث می کنیم که صنایع خلاق یکی از این حوزه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع خلاق؛ راه جذب فارغ التحصیلان و بانوان بیکار

صنایع خلاق؛ راه جذب فارغ التحصیلان و بانوان بیکار