مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-07اجتماعي

بی خطرسازی پسماندهای عفونی خوزستان تعیین تکلیف می شود


رییس اداره حفاظت محیط زیست اهواز با بیان اینکه به زودی مساله بی خطرسازی پسماندهای عفونی در سطح استان خوزستان تعیین تکلیف می شود، گفت: مقرر شده است که کار بی خطرسازی پسماندهای عفونی مراکز خرد درمانی بر عهده سازمان پسماند گذاشته شود یا باز هم از طریق شرکت .

- ایسنا/خوزستان رییس اداره حفاظت محیط زیست اهواز با بیان اینکه به زودی مساله بی خطرسازی پسماندهای عفونی در سطح استان خوزستان تعیین تکلیف می شود، گفت: مقرر شده است که کار بی خطرسازی پسماندهای عفونی مراکز خرد درمانی بر عهده سازمان پسماند گذاشته شود یا باز هم از طریق شرکت های خصوصی تعیین تکلیف شود اما سازمان نظام پزشکی هزینه های جمع آوری پسماند عفونی مراکز درمانی خرد را آن قدر پایین تعیین کرده است که جوابگوی هزینه های مدیریت پسماند نخواهد بود.

علی بنی عگبه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت پسماندهای عفونی در اهواز اظهار کرد: بیمارستان های اهواز به اتوکلاو مجهز هستند و کار بی خطرسازی پسماندهای عفونی انجام می شود اما مشکل ما در بحث مراکز درمانی خرد مانند مطب ها و درمانگاه ها است.

وی افزود: از چهار سال پیش به صورت جدی در این خصوص اقدام کردیم و کار بی خطرسازی پسماندهای عفونی این مراکز به سازمان پسماند شهرداری اهواز سپرده شد اما به دلایل مختلف از جمله مشکلات سازمان پسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خطرسازی پسماندهای عفونی خوزستان تعیین تکلیف می شود

بی خطرسازی پسماندهای عفونی خوزستان تعیین تکلیف می شود