مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:562023-08-09اقتصادي

توزیع آرد خام در 110 روستای فاقد نانوایی زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه های 40 کیلویی است، اظهارکرد: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان و زنجانی ها رسیده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه 843 تن آرد خام روستایی در چهار ماهه نخست سال جاری توزیع شده است،گفت: برای بیش از 110 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 16 هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تامین و توزیع انجام شده است.

  وی با بیان اینکه بیش از 8 هزار و 387 تن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت 12 هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت های 665 و 900 تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.

زمانی با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، به طوری که یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آرد خام در 110 روستای فاقد نانوایی زنجان

توزیع آرد خام در 110 روستای فاقد نانوایی زنجان