مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-04اجتماعي

تکاپو در گذرگاه مرزی «خسروی»؛ از برپایی 3 بیمارستان صحرایی تا 2 برابر شدن گیت ها


مرز «خسروی» این روزها غرق در تکاپو و شوق برای تدارک حضور زائران اربعین حسینی است؛ استاندار کرمانشاه می گوید: تا فرارسیدن موسم اربعین، زیرساخت ها تکمیل می شوند تا زائران به راحتی به عتبات عالیات سفر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، این روزها مرز خسروی با دمای نزدیک به 50 درجه ای بالای صفر، بدجوری کانون توجه مسؤولان استانی و کشوری شده است.

تلاش جهادگونه مسؤولان برای تکمیل زیرساخت های خسروی، تکاپو و شوق خاصی برای تدارک حضور زائران اربعین حسینی در مرز فراهم کرده است.

روز گذشته محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه به همراه معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و عمرانی استاندار و جمعی از مسؤولان استان برای دومین بار در هفته ای که گذشت، راهی قصرشیرین و مرز خسروی شد.

*بازدید استاندار کرمانشاه از موکب الزهرا   صحرایی، استاندار کرمانشاه در این سفر ابتدا از موکب بزرگ الزهرا در محدوده بخش ماهیدشت کرمانشاه بازدید و بر تکمیل پروژه احداث امکانات بهداشتی آن تا پایان مرداد تاکید کرد.

این موکب 2 هکتاری خدمات پذیرایی و چایخانه به زائران اربعین حسینی ارائه می کند و بیش از 60 چشمه سرویس بهداشتی و حمام آن هم در حال تکمیل است.

*صدور دستور استقرار سه بیمارستان صحرایی در مسیر تردد زائران   استاندار کرمانشاه در بدرورود به شهرستان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپو در گذرگاه مرزی «خسروی»؛ از برپایی 3 بیمارستان صحرایی تا 2 برابر شدن گیت ها

تکاپو در گذرگاه مرزی «خسروی»؛ از برپایی 3 بیمارستان صحرایی تا 2 برابر شدن گیت ها