مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-16حوادث

عامل قتل جوان 18 ساله در روستای کارخانه کنگاور دستگیر شد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عامل قتل جوان 18 ساله در روستای کارخانه کنگاور استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ فضل الله سواری پور گفت: برابر اعلام کلانتری 13 امیریه شهریار و مرکز فوریت های پلیسی 110 ساعت 2 بامداد روز 13 مرداد ماه سال گذشته، یک فقره قتل بر اثر نزاع و درگیری در روستای یبارک روی می دهد که جریان آن بر اثر وخیم بودن حال یکی از مصدومان ، وی به بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار منتقل می شود با حضور پلیس در محل یک قبضه سلاح سرد چاقو 20 سانتیمتری کشف شده و در تحقیقات از اهالی محل معلوم شد در این درگیری یک دختر و دو پسر حضور داشتند که پس از مجروح کردن متوفی، محل را ترک کرده و متواری شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با حضور مأموران انتظامی کلانتری امیریه در بیمارستان مشخص می شود جوانی 18 ساله ساکن وحیدیه شهریار به دلیل ضربه چاقو در بیمارستان فوت کرده که مأموران پلیس آگاهی با حضور در بیمارستان و طی هماهنگی با مقام قضایی، جسد را برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل می کنند.

سرهنگ سواری پور ادامه داد: پس از وصول پرونده به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان جرایم جنایی قرار گرفت که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل قتل جوان 18 ساله در روستای کارخانه کنگاور دستگیر شد

عامل قتل جوان 18 ساله در روستای کارخانه کنگاور دستگیر شد