مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-11سياسي

بنای دولت عدالت و خدمت است


مبنای دولت، عدالت و هدف آن خدمت است، نمی خواهد به نام خود یا دیگری کاری صورت گیرد و 90 درصد اعتبارات عمرانی ما به این موضوعات اختصاص پیدا کرده است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: مبنای دولت، عدالت و هدف آن خدمت است، نمی خواهد به نام خود یا دیگری کاری صورت گیرد و 90 درصد اعتبارات عمرانی ما به این موضوعات اختصاص پیدا کرده است.

فرهاد زیویار در دوره آموزشی حکمرانی مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی ویژه مدیران استان که در استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به پیشینه ای از مدل های حکمرانی اظهار کرد: لیبرالیسیم یک ایدئولوژی تمامیت خواه است که ظاهر آن آزادی و آزادی خواهی است؛ اما در باطن چیزی برای غیر خود را نمی پذیرد.

وی با اشاره به اینکه لیبرالیسم همواره با تناقض همراه است، بیان کرد: زمانی که لیبرالیسم مطرح می شود در ابتدا دستگاهی که بیشترین طرز تفکر را در استخدام خود قرار می دهند نظام سلطه و سرمایه داری است و اگر مکاتب دیگر با آنها همراه نشوند، مورد هتک حرمت و جسارت قرار خواهند گرفت.

استاندار لرستان اساس تفکر لیبرالیسم را قدرت، اقتصاد آزاد، ثروت دانست و گفت: هرجا این تفکر مورد خدشه قرار بگیرد نتیجه آن تکفیر و معدوم شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای دولت عدالت و خدمت است

بنای دولت عدالت و خدمت است