مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-13حوادث

بحرانی ترین محورهای چهارمحال و بختیاری کدامند؟


رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به محورهای بحرانی در چهارمحال و بختیاری، گفت: جاده شهرکرد به شلمزار، شهرکرد به فارسان، بروجن تا تونل الغدیر، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به محورهای بحرانی در چهارمحال و بختیاری، گفت: جاده شهرکرد به شلمزار، شهرکرد به فارسان، بروجن تا تونل الغدیر، محور لردگان - یاسوج، محور چالشتر به تیران جزو محورهای بحرانی چهارمحال و بختیاری بوده اند.

غلامعلی نوربخش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه علت اصلی تصادفات جاده ای عامل انسانی است، اظهار کرد: عدم توجه راننده به جلو، سرعت غیرمجاز، انحراف از جاده و خواب آلودگی راننده از عوامل اصلی تصادفات در جاده های چهارمحال و بختیاری محسوب می شوند.

وی با اشاره به افزایش 90 درصدی تصادفات منجر به فوت از ابتدای امسال تا کنون در استان، افزود: بر اساس آمار سرعت بالا با 33 درصد، عدم توجه راننده به جلو با 27 درصد، انحراف از جاده با 22 درصد و خستگی و خواب آلودگی با 10 درصد بیشترین علت تصادفات را به خود اختصاص داده است.

نوربخش با اشاره به محورهای بحرانی در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جاده شهرکرد به شلمزار، شهرکرد به فارسان، بروجن تا تونل الغدیر، محور لردگان - یاسوج، محور چالشتر به تیران جزو محورهای بحرانی چهارمحال و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرانی ترین محورهای چهارمحال و بختیاری کدامند؟

بحرانی ترین محورهای چهارمحال و بختیاری کدامند؟