مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-18سياسي

«خاتون» حرف های مهمی داشت!/ شنیدن یک کار متفاوت از حجت اشرف زاده


آلبوم «خاتون» از جمله آثار مهم حوزه هنری و موسسه «هلال» به آهنگسازی محسن جلیلی و خوانندگی حجت اشرف زاده است که با هدف نکوداشت پیرغلامان و روضه خوان های پیشکسوت کشور منتشر شد.

- آلبوم خاتون از جمله آثار مهم حوزه هنری و موسسه هلال به آهنگسازی محسن جلیلی و خوانندگی حجت اشرف زاده است که با هدف نکوداشت پیرغلامان و روضه خوان های پیشکسوت کشور منتشر شد.

- گروه هنر - علیرضا سعیدی: عرصه تولید آثار موسیقایی مرتبط با مضامین و رویدادهای مذهبی و اعتقادی همواره جزو پرطرفدارترین و در عین حال پرچالش ترین عرصه های فرهنگی هنری کشورمان بوده است که طی سال های متمادی دوشادوش سایر فعالیت های فرهنگی هنری مرتبط با این موضوع مورد توجه مخاطبان و هنرمندان قرار گرفته است.

تولیدات این حوزه اگر چه همواره در معرض اتهام های فراوان از جمله سفارشی بودن قرار داشته اند اما به دلیل حس و حال موجود در آن ها که برگرفته از باورها و اعتقادات نهفته در ضمیر بسیاری از مخاطبان بالقوه است، در اغلب موارد فعالیت در حوزه را با استقبال هنرمندان مواجه کرده است.

همزمان با ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) بر آن شدیم تا بار دیگر با نگاهی اجمالی به تولیدات موسیقایی مختلف مرتبط با قیام عاشورا در کشورمان در قالب های گوناگونی چون آلبوم، موسیقی متن فیلم و سریال، اجرای زنده و مواردی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خاتون» حرف های مهمی داشت!/ شنیدن یک کار متفاوت از حجت اشرف زاده

«خاتون» حرف های مهمی داشت!/ شنیدن یک کار متفاوت از حجت اشرف زاده