مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 20:202023-07-27سياسي

استان اردبیل غرق در ماتم و عزا در یوم العباس


استان اردبیل در تاسوعای حسینی یکپارچه غرق در عزا و ماتم بود چرا که عشق و ارادت مردم استان اردبیل به سقای دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) مثال زدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با تاسوعای حسینی، مردم ولایتمدار استان اردبیل بار دیگر در جای جای این استان در تاسوعای حسینی به یاد علمدار کربلا شور و شعور خود را به نمایش گذاشتند.

عشق و ارادت مردم استان اردبیل به سقای دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) مثال زدنی است و امروز آسمان اردبیل معطر به نام ابوالفضل العباس شده و عصر امروز در شهرستان های مختلف استان اردبیل لبیک یا عباس و لبیک یا حسین طنین انداز شد.

  شور و عشق به علمدار کربلا در تجمع حسینیان خلخال مردم شهرستان خلخال با حضور پر شور خود در دستجات حسینی عشق به سردار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) را باری دیگر به نمایش گذاشتند و به عزاداری پرداختند.

عزاداران حسینی در خلخال در تمامی خیابان های این شهر از هر محله و مسجدی زیر یک پرچم واحد به سوگواری پرداختند و هر چند جسم ها در اینجا بود اما دلها شوق کربلا داشت و در بین الحرمین با عباس (ع) بود.

مردم حسینی خلخال در سوگ شهادت قافله سالار کربلا مثل سال های قبل برای حضور در مراسم عزاداری برای سقای کربلا لحظه شماری می کردند و دست ها یکپارچه برسینه فریاد لبیک یا حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل غرق در ماتم و عزا در یوم العباس

استان اردبیل غرق در ماتم و عزا در یوم العباس