مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:112023-07-28سياسي

امام جمعه رشت: رژیم صهیونیستی مثل دیوانه ای شده که نمی تواند خود را کنترل کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در میدان شهدای ذهاب (شهرداری رشت) با اشاره به اینکه تقارن روز جمعه با روز عاشورا در تاریخ ایران پس از چند دهه دیگر مانا و ماندگار خواهد شد، اظهار کرد: در نهضت حسینی ویژگی ها و خصاییص بارزی وجود دارد که هرکدام برای مسلمانان می تواند الگویی ماندگار باشد.

وی نخستین ویژگی قیام امام حسین (ع) را قیام برای خدا عنوان کرد و افزود: دومین ویژگی نهضت حسینی این بود که امام با قیامش الگو برای همه ملت ها و آزاده های دنیا شد تا برابر ظلم و ستم تسلیم نشوند و سومین ویژگی قیام سرور شهیدان نیز این بود که درسی بزرگ در راه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالمان داد.

فلاحتی با بیان اینکه امروز قدرت های قداره کش بین الملل فهمیدند که باید در برابر این خصائص قیام حسینی ایستادگی کنند، افزود: هر جایی و هر حرکتی که رنگ خدایی داشته باشد و مردم برای خدا کار کنند، قدرت های سلطه جهانی در برابر آن به مقابله می ایستند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه دشمنان دین خدا در برابر الگو های مبارزه با ظلم می ایستند، تصریح کرد: مراسم احلی من العسل و شیرخورارگان از مواقف نورانی در تاریخ اسلام و انقلاب است که دشمنان کینه توز، عزاداری نوجوانان و جوانان ما را برخلاف مسائل روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: رژیم صهیونیستی مثل دیوانه ای شده که نمی تواند خود را کنترل کند

امام جمعه رشت: رژیم صهیونیستی مثل دیوانه ای شده که نمی تواند خود را کنترل کند