مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-29ورزشي

بساز بفروش و بنگاه دار برای فوتبال خوزستان تعیین تکلیف می کند!


یک پیشکسوت با بیان این که فوتبال خوزستان در مسیر ناکجاآباد قرار دارد، گفت: چرا بساز بفروش یا بنگاه دار برای فوتبال این استان تعیین تکلیف می کند؟ - بساز بفروش و بنگاه دار برای فوتبال خوزستان تعیین تکلیف می کند! ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت با بیان این که فوتبال خوزستان در مسیر ناکجاآباد قرار دارد، گفت: چرا بساز بفروش یا بنگاه دار برای فوتبال این استان تعیین تکلیف می کند؟ عباس داوودی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از عدم شایسته سالاری در انتخاب مربیان پایه در فوتبال خوزستان، اظهار کرد: خیلی از مربیانی که در حال حاضر در تیم های پایه باشگاه های استان فعالیت دارند بر اساس شایستگی در این سمت نیستند و بیشتر آن ها به خاطر رفاقت و لابی گری مشغول به فعالیت هستند و گواه این صحبت من نیز نبود خروجی لازم در پایه ها در این باشگاه ها است.

وی بیان کرد: فوتبال خمره رنگ سازی نیست که این گونه با آن رفتار می شود و بخش پایه ها آن قدر مهم است که باید بهترین مربیان برای این بخش انتخاب شوند تا مبادا اقدامی باعث هدر رفت این سرمایه ها شود.

به نظرم برای این که فوتبال خوزستان را از نو بسازیم باید دو سال تعطیل شود.

این پیشکسوت فوتبال گفت: در حالی خوزستان لقب مهد فوتبال ایران را یدک می کشد که در سال های اخیر نتوانسته ایم بازیکن چندانی را از پایه ها به تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساز بفروش و بنگاه دار برای فوتبال خوزستان تعیین تکلیف می کند!

بساز بفروش و بنگاه دار برای فوتبال خوزستان تعیین تکلیف می کند!