مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 22:502023-07-26سياسي

مناسک حسینی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته است


سید حسن نصرالله در نهمین شب ماه محرم الحرام اعلام کرد که مناسک حسینی و محافل عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) به ویژه از سال 1357 یعنی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پیشرفت و تحول چشمگیری داشته است.

- سید حسن نصرالله در نهمین شب ماه محرم الحرام اعلام کرد که مناسک حسینی و محافل عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) به ویژه از سال 1357 یعنی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پیشرفت و تحول چشمگیری داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرکل حزب الله لبنان چهارشنبه شب در سخنانی در مراسم عزاداری سید سالار شهیدان امام حسین (ع) بر لزوم پرسش از علما و نخبگان در مورد هر گونه شهبه ای تأکید کرد و گفت: هر شک و شبهه ای در مورد موضوع عقیدتی یا سیاسی یا هر موضوع دیگری را باید پرسید تا علما و نخبگان روشن کنند و این همان چیزی است که امام خامنه ای آن را جهاد تبیین نامیدند.

سید حسین نصرالله در ادامه افزود: در زمان رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) یک نفر دو روز پیاده روی می کرد تا به آن حضرت برسد و یکی دو سؤال از ایشان بپرسد.

وی تأکید کرد که فرزندان در خانه سؤالات زیادی دارند و پدر و مادر باید به آنها پاسخ دهند و روشن کنند و برایشان توضیح دهند و در قیامت در این باره سؤال خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسک حسینی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته است

مناسک حسینی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته است