مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-01ورزشي

رییس هیات تیراندازی کرمانشاه انتخاب شد


اعضای مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه، آرش نیکبخت را به عنوان رییس این هیات انتخاب کردند.

- ایسنا/کرمانشاه اعضای مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه، آرش نیکبخت را به عنوان رییس این هیات انتخاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه، با حضور رییس فدراسیون و مسئولان ورزش استان، امروز(10 مرداد) برگزار و آرش نیکبخت با کسب تمامی آراء به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

دراین مجمع، آرش نیکبخت تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه بود که پس از ارائه برنامه هایش، رای گیری از اعضای مجمع انجام گرفت و در نهایت این کاندیدا توانست با کسب 22 رای موافق از مجموع 22 رای ماخوذه برای مدت چهارسال سکان هدایت این هیات را بدست گیرد.

رییس جدید هیات تیراندازی استان کرمانشاه که پیش از این برای مدت شش ماه سرپرستی هیات را بر عهده داشت، درخصوص عملکردش در این مدت، اظهار کرد: طی این مدت به منظور تحرک و پویایی این رشته تعداد 20 مسابقه برای ادارات و ورزشکاران هیات برگزار کردیم.

وی افزود: همچنین به منظور ترویج و توسعه این رشته با دستگاه های مختلف دولتی و بخش خصوصی قراردادهایی را منعقد و از فضای ورزشی که در اختیار داشتند نیز استفاده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات تیراندازی کرمانشاه انتخاب شد

رییس هیات تیراندازی کرمانشاه انتخاب شد