مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-11فرهنگي

گردهمایی نسخ و ثلث نویسان برتر کشور در همایش شیخ زین العابدین محلاتی


خوشنویسان برتر خط نسخ و ثلث کشور در دومین روز از همایش شیخ زین العابدین محلاتی در شهرستان محلات به کتابت آیات نورانی قرآن و ادعیه پرداختند.

- ایسنا/مرکزی خوشنویسان برتر خط نسخ و ثلث کشور در دومین روز از همایش شیخ زین العابدین محلاتی در شهرستان محلات به کتابت آیات نورانی قرآن و ادعیه پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دومین روز از اولین همایش بزرگداشت شیخ زین العابدین محلاتی، از کاتبان نامدار وحی عصر قاجار، که در فرهنگسرای اندیشه شهرستان محلات برگزار می شود، خوشنویسان برجسته از سراسر کشور برای کتابت آیات نورانی وحی، گرد هم آمدند.

حمید صادقی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در این کارگاه کتابت که از ساعت 10 تا 12 جمعه 20 مردادماه جریان دارد، 60 هنرمند خوشنویس از سراسر کشور در دو بخش نسخ و ثلث به خوشنویسی می پردازند.

وی ادامه داد: در حاشیه این کارگاه نیز نمایشگاهی در دو بخش برپا شده است.

در بخش اول تعدادی از آثار شیخ زین العابدین محلاتی و در بخش دوم، تعدادی از آثار هنری خوشنویسان برتر کشور به نمایش درآمده است.

محمدباقر مشکاتی، مدیر موزه حضرت فاطمه معصومه (س) در حاشیه این کارگاه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آیت الله شیخ زین العابدین محلاتی از علما، ادیبان و خوشنویسان دوران قاجار بوده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی نسخ و ثلث نویسان برتر کشور در همایش شیخ زین العابدین محلاتی

گردهمایی نسخ و ثلث نویسان برتر کشور در همایش شیخ زین العابدین محلاتی