مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-06ورزشي

«روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» برگزار می شود


به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام و در چارچوب مبادلات دوجانبه، «روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» از 18 تا 20 مرداد در موزه سینمای ایران برگزار می شود.

- به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام و در چارچوب مبادلات دوجانبه، روزهای فرهنگی ویتنام در ایران از 18 تا 20 مرداد در موزه سینمای ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام و در چارچوب مبادلات دوجانبه، روزهای فرهنگی ویتنام در ایران (18 تا 20 مردادماه) با حضور هیأت 70 نفره از مقامات عالی دولتی و فرهنگی ویتنام در موزه سینمای ایران (باغ فردوس) برگزار می شود.

وونگ دین هوئه، رییس مجلس ویتنام و معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور اعضای رسمی این هیأت فرهنگی برای شرکت در روزهای فرهنگی ویتنام در ایران را تشکیل می دهند.

آیین افتتاحیه روزهای فرهنگی ویتنام در ایران روز چهارشنبه 18 مردادماه ساعت 18:30 تا 21:30 با حضور مقامات عالی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وونگ دین هوئه، رییس مجلس ویتنام، سفیر و معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور در موزه سینمای ایران افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» برگزار می شود

«روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» برگزار می شود