مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-07فرهنگي

لوک بسون چراغ سبز رفتن به ونیز را گرفت


لوک بسون با دریافت توافقنامه موقت از انجمن بازیگران، اجازه پیدا کرد تا با تبلیغ فیلمش «داگمن» به جشنواره فیلم ونیز 2023 برود.

- لوک بسون با دریافت توافقنامه موقت از انجمن بازیگران، اجازه پیدا کرد تا با تبلیغ فیلمش داگمن به جشنواره فیلم ونیز 2023 برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، جدیدترین فیلم لوک بسون با عنوان داگمن قرارداد موقت انجمن بازیگران (SAG-AFTRA) را امضا کرد و چراغ سبز تبلیغ فیلم در اولین اکران جهانی اش در جشنواره فیلم ونیز را به دست آورد.

اگرچه این اولین فیلم مستقلی نیست که قرارداد موقت را برای اهداف تبلیغاتی امضا می کند اما اولین فیلم در میان فیلم هایی است که قرار است در جشنواره های پاییزی اکران شود.

بسیاری از این فیلم ها تلاش می کنند تا بتوانند امکان حضور بازیگران شان در لیدو یا تورنتو را در ماه آینده فراهم کنند.

هنوز روشن نیست که آیا بازیگران داگمن هم به ونیز می روند یا خیر؟ در این فیلم کالب لندری جونز و جوجو تی گیبز بازی می کنند.

حضور این فیلم در فهرست جشنواره های پاییزی پس از این که بسون به تازگی از تمام اتهام آزار جنسی در یک پرونده قضایی مربوط به سال 2018 تبرئه شد، بحث برانگیز شده است.

داگمن یا مرد سگی اولین فیلم بسون پس از آنا در سال 2019 است و لندری جونز در آن در نقش داگلاس، مردی که در کودکی توسط پدرش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوک بسون چراغ سبز رفتن به ونیز را گرفت

لوک بسون چراغ سبز رفتن به ونیز را گرفت